Brev:
Hvordan ser dagsplanen ud...?
7. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Hvordan ser dagsplanen ud...?
Hej igen..
Ja sender lige et spørgsmål mere, du skriver jo helst et emne per brev:o)
Isabella vejer knap ni kg og er 76 cm lang født den 11-6-09. dejlig tyk-sak med tykke lår;o)
Jeg vil lige hører hva du siger til Isabellas dags plan...
Vi startede meget tidligt på grød og mos da hun gylpede helt vildt:o( Tidligt så mener jeg da hun blev 4 måneder... vi gik også over til at give hende vælling i flaske i stedet for MME, hun er aldrig blevet ammet.
Jeg er i tvivl om hun spiser det rigtige og får nok MME..
Hun sover fint indtil kl 4 hvor hun skal have sutten et par gange i timen derefter :o(
Har prøvet at give hende lidt flaske kl 23.00 men det ændre ikk på natte søvnen fra kl 4 af:o(
Hun har ellers altid sovet igennem og kun fået mad en gang om natten fra starten af..
Hendes dagsplan:
kl 06.30 vågner hun og spiser morgenmad, Havregrød med MME og lidt smør
ca kl 08.30 sover hun 45min-1 time
ca kl 10-11 får hun en hel banan eller anden frugtmos ca en dl.. måske risgrød med frugtmos...
ca kl 12- 13 sover hun middags lur ca 1 1/2 -2 timer
ca 13.30-14 frokost- et halvt til et helt stykke rugbrød med "smør-pålæg" så som leverpostej, smørost, torskerogn, hakket æg osv så spiser hun som regel 75ml MME bageftet. Vand er hun ikk glad for så enten får hun sukkerfri saftevand eller MME af kop.
nogen gange afviser hun total rugbrød og så får hun kartoffel/gulerodsmos m sovs eller fedtstof og evt noget hakket kød eller fisk til...
kl 16-16.30 virker hun sulten igen, her får hun som regel frugtmos eller bananmos...
kl 17-18 spiser vi aftensmad... her får hun af vores mad, dog inden den blir kryddret!! det er som regel grøntsagsmos, kartoffelmos eller ligende med persillesovs, bearnaise sovs, brun sovs eller bar med lidt smør... kommer an på hva vi spiser... af kød spiser hun hakket kylling, indmaden af frikadelle, hakket oksekød osv....
kl 18-19 hver aften kommer hun i bad, hun elsker det og hun blir så dejlig træt af det ;o)
kl 19-19.30 Får hun en flaske med 125 ml MME.. hun vil ikke spise mere end det....
Venlig hilsen
Dorthe